LinkedIn -annoncering for virksomheder
LinkedIn -annoncering gør det lettere for din virksomhed at nå ud med annoncer til et snævert eller bredt publikum. Som virksomhed kan du blandt andet nå ud til en bestemt branche, faggruppe eller personer, der har vist interesse for produkter eller tjenester, som din virksomhed tilbyder.
Vi designer derefter annoncer, der appellerer til den specifikke målgruppe, der er relevant for dig. Takket være de tilgængelige valg er mulighederne uendelige med LinkedIn -annoncering.
Hvorfor LinkedIn -annoncering?
LinkedIn er en kanal, der stadig ikke er blevet undersøgt af nok aktører i forhold til andre sociale medier. Vi hos Mortensen Media anbefaler vores kunder at bruge LinkedIn -annoncering. Med 1,4 millioner brugere i Danmark er der store muligheder for at finde dine potentielle kunder. LinkedIn -annoncering er perfekt at bruge når du vil målrette din marketing til B2B. Vi ser styrken og fordelene ved LinkedIn -annoncering, da målgrupperne kan tilpasses og oprettes ud fra hver enkelt annonce. Chancen for at nå den rigtige målgruppe er stor med LinkedIn -annoncering. Dette skyldes, at valget af en bestemt funktion, kompetence eller virksomhedens størrelse skaber et unikt fokus, som du derefter kan bruge til yderligere annoncering.
Engagerende annonceformat
For at lykkes med en god LinkedIn -kampagne er det vigtigt at oprette engagerende annoncer, som får dine kunder til at ville klikke, dele eller kommentere. LinkedIn tilbyder en række annonceformater og indstillinger. Du kan vælge mellem attraktive billedannoncer, skiftende karruselannoncer og interessante videoannoncer. Vi opsætter og designer annoncen efter dine mål. Det kan være at skabe mærkebevidsthed, få flere konverteringer eller flere likes. Kort sagt kan vi altid målrette og opsætte dine annoncer, så de formidler dit budskab til den rigtige målgruppe på en god måde.
Høj kvalitet trafik
En af de største fordele ved LinkedIn -annoncering er relevansen af den trafik, den bidrager til. Så du kan nå den rigtige type beslutningstager lige fra starten uden at skulle bruge meget unødvendig tid på undersøgelser. Som et resultat heraf har målgruppen, der besøger dit websted, fra at have set annoncen, allerede vist interesse for, hvad din virksomhed tilbyder og er mere tilbøjelig til at træffe hurtige beslutninger om implementering af en eller anden form for konvertering.
Oprettelse af LinkedIn -annoncering
Vi starter med et møde, hvor vi går igennem, hvad din virksomheds mål er med kampagnen, hvem du vil målrette mod, og hvad annoncen skal indeholde. Det vil sige visuelt materiale og budskaber. Noget, der er vigtigt, når det kommer til markedsføring, er at have en god struktur og en gennemtænkt strategisk plan.
Vil du vide mere om vores LinkedIn -annonceprocesser?