Engager dine kunder med Instagram -annoncering og nå ud til flere mennesker
Ved hjælp af Instagram -annoncering kan du nå din potentielle målgruppe, uanset om du vil generere flere kundeemner, integrere indlæg og annoncer eller sprede viden om dit brand.

Platformen er generelt en perfekt kanal til at drive et stort engagement i både indlæg og annoncer. I dag er Instagram en af de største kanaler på sociale medier, og interessen vokser. Her kan du nå et stort antal brugere, da statistikken viser, at 60% af brugerne finder nye produkter og tjenester via Instagram -annoncer.
Det visuelle sprog er en vigtig del af Instagram -annoncering, da det er en god måde at kommunikere på for at vække større interesse for de rette målgrupper. Dette fører igen til, at din virksomhed når ud med det rigtige budskab til både eksisterende og nye kunder.
Indstillinger for Instagram -annoncering
For at annoncering på Instagram kan give de bedst mulige resultater, sørger vi for at konfigurere dine annoncer korrekt. Vi vælger blandt andet målgruppe, geografi og hvor Instagram annoncen skal være synlig. Annoncen vises enten i historier, i nyhedsfeed eller begge steder. For vellykket annoncering udvikler din personlige specialist sammen med dig en strategi for din Instagram -annoncering.
Skræddersyet Instagram-annoncering
For os er det vigtigt, at den vision, din virksomhed har, tydeligt fremgår af dine Instagram -annoncer, og at budskabet når slutkunden. Vi skræddersyr din Instagram -annoncering i henhold til de mål, vi har sat sammen og tilpasser annoncerne til den rigtige målgruppe. For at nå de rigtige brugere kan publiceringsstrategier være en vigtig del at huske på, når der annonceres. Såsom at udgive annoncen på det rigtige tidspunkt, så annoncen når frem til de rigtige mennesker.
Vil du læse mere om vores Instagram -annonceprocesser?