Display-annoncering

Display-annoncering

Gennem displayannoncering kan jeres virksomhed nå ud til målgrupper visuelt, som har en stor fordel da vi mennesker er meget visuelt drevne, og på den måde er det nemmere at formilde jeres budskab gennem et billede end bare en tekst.

Hos Mack Media designer vi annoncer som er designet efter jeres eksisterende visuelle identitet, hvor formidlingen af jeres budskab er klart. Annoncerne bliver vist gennem Googles eget netværk på nyhedssider såsom BT, Politiken, Berlingske og mange andre hjemmesider, hvor der er dedikeret plads til annoncer. Display-annoncerne bliver oprettet i Google Ads, hvor vi løbende kan måle på de resultater, som vi skaber for jer.

Hvordan fungerer display-annonceringsprocessen

Det smarte ved en display-annonce er, at du kun betaler når nogen klikker på din annonce. Det giver dig som annoncør sikkerhed for at du får en stor eksponeringen, men reelt kun betaler for dem som klikker på dine annoncer.

Sammen skal vi ud fra jeres ambitioner og mål, finde et dagligt budget som passer til jer. Det daglige budget bestemmer, hvor meget dine display-annoncer bliver vist og i målgrupperne kan man segmentere helt ned til ord i artikler, så man sikre at man bliver vist i en relevant sammenhæng.

Kontakt os & hør mere om display-annoncering

Vi er eksperter i displayannoncering og arbejder dagligt med at optimere display annoncer, så vores kunder få det maksimale ud af deres daglig budget.

Kontakt os og få mere information omkring displayannoncering.

Har du spørgsmål? Kontakt os nu

 

GRÆNSELØST SAMARBEJDE/GRÄNSLÖST SAMARBETE

Vi er ikke bare et bureau som har kontorer i flere lande. Vi er et bureau som arbejder lokalt såvel som internationalt med personlig kontakt til vores kunder. Et grænseløst samarbejde.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få en masse gode råd, tips og tricks til hvordan du opnår succes i den digitale jungle