Ads RSLA

Ads RSLA 

RSLA giver dig mulighed for at blive at have en specifik budstrategi på google, mod alle dem der tidligere har besøgt din side.  

Virksomheder kan afgive et bud på de specifikke ord, der er blevet søgt efter i søgeresultaterne og derefter målrette mod de kunder, der har besøgt jeres hjemmeside i et bestemt tidsrum. Man bestemmer selv hvor meget man vil betale og man kan øge eller reducere omkostningerne afhængigt af virksomhedens budget. 

Sådan hjælper vi dig! 

Vi administrerer alle eksisterende kampagner og annoncegrupper ved at analysere remarketinglisten, hvor der tilføjes et kode- og remaketingtag fra Google Ads. Vi starter med en samtale, hvor vi gennemgår de mål der er relevante, hvem din målgruppe er, og hvordan annoncen skal se ud.

Kontakt os og få mere information omkring Remarketinglister til søgeannoncer. 

Har du spørgsmål? Kontakt os nu

 

GRÆNSELØST SAMARBEJDE/GRÄNSLÖST SAMARBETE

Vi er ikke bare et bureau som har kontorer i flere lande. Vi er et bureau som arbejder lokalt såvel som internationalt med personlig kontakt til vores kunder. Et grænseløst samarbejde.