Når en kunde besøger din hjemmeside uden at gennemføre et køb, ender den på en remarketingliste, som Google gemmer i Ads RSLA. Denne liste giver os mulighed for at se, hvem der har besøgt din hjemmeside tidligere og målrette markedsføring mod dem. Hvis den potentielle køber fortsætter med at søge på Google Search med de samme søgeord som før, vil de se en annonce fra din virksomhed.
Byd på Ads RSLA
Virksomheden kan afgive et bud på specifikke ord, der er søgt på i søgeresultater og derefter målrette kunder der har besøgt din hjemmeside i en vis periode. I styrer hvor meget i vil byde og omkostningerne kan øges og sænkes afhængigt af jeres budget.
Ads RSLA – Dette gør vi hos Mack Media
Vi håndterer Ads RSLA efter dine behov og ønsker. Vi styrer alle eksisterende kampagner og annoncegrupper ved at analysere remarketinglisten, hvorfra en kode og remarketingtag tilføjes fra Google Ads. Processen påbegyndes ved en samtale, hvor vi gennemgår dine mål, din målgruppe og hvordan annoncen skal se ud. Alt sker ud fra dine ønsker og behov og du er med hele vejen.
Kontakt os for mere information omkring Ads RSLA