Hvad er Facebook -retargeting?
Facebook -retargeting er en fleksibel og effektiv måde at målrette annoncer mod målgruppen, der tidligere har besøgt og vist interesse for din hjemmeside. Ved hjælp af en Facebook -pixel kan vi registrere alle kunder, der har været på hjemmesiden, og derefter målrette tilpassede annoncer tilbage. En kunde kan have lagt en vare i indkøbskurven eller søgt rundt på webstedet, og det er for disse brugere, retargeting -annoncer vises for.
Der er mange trin, en kunde tager før en konvertering. En beslutning tages normalt ikke ved første øjekast, men der er normalt en kunderejse i forskellige trin, som de går igennem. Derfor er det godt at minde de mennesker, der har været på hjemmesiden om at vende tilbage, hvilket normalt fører til, at kunden ender i den sidste fase af deres kunderejse, og konverteringen er gennemført. Der kan laves en retargeting -annonce mod personer, der har været på hjemmesiden, er registreret på nyhedsbrevet, tidligere kunder eller som har været på bestemte sider. Mulighederne er mange, og vi hjælper dig med at nå ud med dit budskab.4
Sådan hjælper vi din virksomhed med Facebook -retargeting
Vi hjælper dig med at gennemgå de mål, der kan være relevante for din virksomheds retargeting -kampagner. Derefter opretter vi tilpassede annoncer baseret på det budskab, du vil formidle, uanset om det handler om en bestemt tjeneste eller generelt om din virksomhed. Vi mener, at et stort fokus bør være på at fange de kunder, der har vist interesse for din hjemmeside tidligere, og mener derfor, at Facebook -retargeting er en vigtig del af en marketingstrategi. Sammen med en specialist kan du udvikle en relevant strategi for din Facebook -retargeting for at give de bedst mulige resultater. Vores produktionsteam producerer interessant materiale for at vække interesse hos dine kunder.
Vil du vide mere om vores processer omkring Facebook -retargeting?