Markedsfør dit sortiment med Google Shopping?
Google er, som du sikkert allerede ved, den klart største søgemaskine i verden, og den håndterer mere end 90% af alle søgeforespørgsler i verden. Derfor er det med stor sandsynlighed også her, at du selv kan finde og påvirke din målgruppe. For at få dine produkter vist når dine potentielle kunder søger på Google efter dine produkter – skal du benytte dig af Google Shopping.
Hvad er Google Shopping?
Google Shopping er lidt simpelt forklaret Googles egen produktsammenligningstjeneste. Google Shopping gør det muligt for webshopejere at markedsføre sine produkter visuelt i Googles søgeresultater og andre platforme. Med billedannoncer, der både viser dine produkter og priser, kan du hurtigt fange interessen hos dine potentielle kunder, og det ses ofte, at flere overvejelsestrin springes over i købsprocessen og der foretages køb direkte på shoppen efter et klik på en Google Shopping annonce.
Vil du vide hvordan du også kan få succes med Google Shopping?
Flere fordele ved Google Shopping
– Større investeringsafkast (ROI)
– Flere eksponeringer overfor dine målgrupper
– Højere konverteringsrate end tekstannoncer
Sådan kommer du i gang med Google Shopping?
Hvis du driver en webshop og ønsker at komme i gang med Google Shopping, kan du
kontakt vores rådgivere via knappen herunder. De er klar til at besvare alle dine spørgsmål og hjælpe dig med de overvejelser du bør gøre dig i forbindelse med Google Shopping.