Tips til din hjemmeside

Er der uudforskede spor i din branding?

Alt efter hvad du markedsfører, er der forskellige vinkler at vælge imellem, når det kommer til din annoncering. I nogle tilfælde virker det at bruge informative beskeder til at fremhæve specifikke funktioner ved et produkt eller en tjeneste. Måske sælger du en jakke, der er den bedste på markedet, når det kommer til vandafvisende elementer? Et andet eksempel kunne være søm, der holder længe uden at ruste?

I mange tilfælde kan det være mere fordelagtigt at beslutte sig for at gå i en anden retning, når det kommer til branding. Er din vindjakke noget for lystfiskeren? Eller bruges sømmet kun af professionelle fagfolk i branchen?

Det er også muligt at finde og forbinde målgrupper, hvor budskabet er endnu længere fra selve produktet eller tjenesten. Eksempelvis en mobiloperatør, der i sin markedsføring appellerer til et fungerende familieliv eller et skomærke, der repræsenterer en skateboard-livsstil.

Det er selvfølgelig ikke altid indlysende, hvilken vej man skal gå. Vores bureau varetager alt fra planlægning til udarbejdelse af en gennemtænkt brandstrategi. Vi hjælper dig med at finde den rigtige!

 

Kontakt din rådgiver i dag

Kontakt os