Tips til din hjemmeside

VIGTIGHEDEN AF AT VÆLGE DE RIGTIGE SØGEORD

Google har i øjeblikket den største markedsandel på hele 92,54% blandt søgemaskiner. Læg dertil at der i gennemsnit er omkring 5.600.000.000 (5,6 milliarder) søgninger på Google hver evig eneste dag. Ved omhyggeligt at udvælge søgeord og udarbejde en gennemtænkt markedsføringsplan, kan dine annoncer blive vist allerøverst i Google for de personer, der søger lige præcist efter de produkter og tjenester du tilbyder.

Bestil en gratis søgeordsanalyse

Hvad er dit mål med annonceringen?

Budskaberne i annoncerne er en væsentlig del af en vellykket markedsføring. Et klart mål er ligeledes af stor betydning for at drive relevante brugere hen til din hjemmeside – hvilket igen resulterer i kundeemner og potentiel omsætning. Jo bedre du kan definere målene for annonceringen desto bedre kan annoncerne udformes og i sidste ende også give dig det bedste afkast af dine investerede annoncekroner.

Spørg dig selv, om målet handler om specifikke produkter, tjenester eller branding af virksomheden.

Få udarbejdet en strategi af os

I hvilke områder ønsker du dine annoncer skal vises?

Ved at anvende en geografisk afgrænsning kan du nå ud til potentielle kunder, der udelukkende befinder sig i specifikt udvalgte områder, når de søger efter dine produkter og ydelser. Det betyder, at du via annonceringen sikrer, at du kun får besøgende ind på din hjemmeside eller webshop, der er super relevante og købeklar – og udelukkende fra de geografiske områder du selv har udvalgt.

Hvem er din målgruppe?

Hvis du vil øge chancerne for at dit budskab når ud til de rigtige personer, er det en god ide at definere din målgruppe. Jo bedre dine annoncer målrettes relevante målgrupper jo mere øger det dine muligheder for at annoncerne vises overfor de rette personer og derved også for, at der kommer flere kundeemner og øget omsætning ud af annonceringen.

Kontakt os og få rådgivning

Kontakt os