Engagér dine kunder med nyhedsbreve
I dag er nyhedsbreve en billig og effektiv måde at markedsføre sig selv og sine produkter på. Ved at udsende nyhedsbreve kan du hurtigt og nemt nå ud til mange af dine kunder med gode tilbud, nye produkter osv. Du får endda tilgang til statistikker, så du kan se, hvor mange der har åbnet nyhedsbrevet, hvad de har klikket på i mailen og hvordan de klikkede rundt på din hjemmeside hvis du linkede dertil. Derudover kan du inddele modtagerne i forskellige målgrupper og segmenter. På den måde kan du tilpasse dine nyhedsbreve og nå ud til de forskellige kunder med relevante og målrettede budskaber.
Kom i gang med nyhedsbreve – Læs herSådan får du mest ud af dine nyhedsbreve
Ved regelmæssigt at udsende nyhedsbreve kan du opbygge og fastholde en relation til dine kunder. Det er vigtigt at dette gøres korrekt og at du får skabt et værdiskabende indhold i dine nyhedsbreve. Nedenfor får du 3 gode tips til, hvordan du får mest ud af dine nyhedsbreve.
- Skab interesse med et interessant emne. At få skrevet en fængende emnelinie til dit nyhedsbrev er afgørende for, om modtageren finder nyhedsbrevet interessant nok til at åbne det og læse mere. Det er det første modtagernes øjne ser, og bør derfor informere om den værdi de får ud af at åbne mailen.
- Gør hvert nyhedsbrev meningsfuldt. Sørg for at dine nyhedsbreve giver mening og skaber værdi for modtageren. Det kunne være fordele såsom indbydelser til events, vigtig information om produkter, tips eller guides. Det vil fastholde folks interesse og lyst til at blive ved med at modtage dine nyhedsbreve.
- Skab engagement med dine nyhedsbreve. Prøv igennem dine nyhedsbreve at påvirke modtagerne til at udføre en handling som du ønsker de skal foretage sig. Det kan du eksempelvis gøre ved at linke til et tilbud på din hjemmeside, give dem en rabatkode de kan bruge ved næste køb – eller tilmelde sig et arrangement.
Vil du også i gang med at sælge mere gennem nyhedsbreve? Vi kan skræddersy en løsning til dig ud fra dine ønsker og behov! Så er du interesseret i at kunne påvirke nuværende og potentielle kunder med specifikke budskaber direkte i deres indbakke – så tøv ikke med at tage fat i os og hør nærmere.
Kontakt os