Ticket-system til support henvendelser

Nyt og forbedret Ticket-system til support henvendelser

Så nemt bliver det at modtage support i vores nye system

Hos Mack Medias Support-team har vi et ønske om at give dig en så nem og hurtig måde at komme i kontakt med os på – samt give dig et samlet overblik over dine support-opgaver.

I en travl hverdag ønsker vi alle nemlig at gøre det nemt for os selv, og hos Mack Media ønsker vi også at gøre det nemt for dig. Vi har derfor udvidet vores support med et Ticket-system som giver dig mulighed for at indsende, følge op og få overblik over alle dine support-henvendelser. I det nye system samles alle dine henvendelser og alle vores kompetente medarbejdere kan nu se, løse og kommunikere med dig fra systemet så din opgave kan blive løst hurtigt og effektivt.

Genialt – lad mig oprette min konto nu

Når du første gang opretter din konto, modtager du en bekræftelsesmail, hvor vi har gjort det nemt at acceptere din oprettelse – et enkelt klik på den grønne knap ”Accept The Invitation” og du er i gang.

Har du tidligere været i kontakt med vores support, kan du med fordel oprette kontoen med samme mailadresse. På den måde får du også tidligere support-henvendelser med på kontoen.

Når vi har håndteret dine efterfølgende support-henvendelser, vil du få besked via din profil – både i Ticket-systemet og på din mail.

Vores mål er stadigvæk at kunne håndtere alle henvendelser inden for 3 arbejdsdage, men i travle perioder som sommerferie, juleferie, vinterferie mv. kan der være lidt længere svartider

Kom i gang her

 

 

GRÆNSELØST SAMARBEJDE/GRÄNSLÖST SAMARBETE

Vi er ikke bare et bureau som har kontorer i flere lande. Vi er et bureau som arbejder lokalt såvel som internationalt med personlig kontakt til vores kunder. Et grænseløst samarbejde.